Vem kan slå Filip och Fredrik?

Heej på er!
Sorry kom på att jag inte bloggade nånting igår, så för er som bryr er så är jag hemskt ledsen! ;) Idag har dagen varit låång, skola (såklart) efter det hängde jag lite hos Sanna och vi frossade naturgodis. Sen åkte jag in till stan med Carro som var nyklippt och fin i håret och mötte Fialotta och Mariia för att spendera kvällen sittandes och applåderandes på en svart stol under inspelningen av "Vem kan slå filip och Fredrik" Det blev en del skratt åt programledaren Felix Herngrens knäppa små kommentarer om både det ena och det andra :) Vi fick inte bara se showen utan vi fick också två korvar med bröd, två öl, en glass, en kaffe, en goodiebag och ont i ryggen på köpet, en härlig kväll alltså! :)

Idag har jag varit duktig och bokat in lite saker i almanackan, hoppas nu att jag kommer ihåg när allt var bara. Ringde bilskolan imorse och bokade två körlektioner, nu vill jag verkligen ta det här körkortet! Har skrivit upp mig på en lista på jobbet om något utvecklingssamtal som alla ska ha med chefen (scary) sen har jag bokat klipp och färgningstid och världens bästa frisör, var väldigt nöjd med resultatet sist så nu ska bli skönt att få friska upp håret lite, få bort utväxten oxh sen tänkte jag göra som sist och lägga i ett par ljusbruna slingor för att utväxten, som tyvärr kommer sen, inte ska bli lika tydlig och markerad, så det ser jag fram emot! :)

                                                      Vem kan slå Filip och Fredrik
                             

 

                                              Sen blev det dags för lite mat och fika
 

                                      


Kommentarer
Postat av: Fia

fyfan är fortfarande helt mätt :O

2009-09-03 @ 00:16:50
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0