Tisdagen är späckad av plugg!

Andra dagen i veckan, och det passar väldigt bra att vi inte ha några lektioner för idag blir en riktigt pluggdag...! Inte världens roligaste men det måste göras tyvärr. Jag ska göra mig lite i ordning sen bär det av till Sanna med Carro och så ska vi börja göra en projektplan och en tidsplan, ett projekt som ska hållas på i flera månader kräver jäkligt mycket planering... Sen imorgon har vi natur A prov så det kommer bli en hel del plugg till det också, psykologiprov måste pluggas till, har en engelskabok att läsa, har en engelskatext att skriva, har ett svenskamanus att öva in! Aa ni hör ju, önska mig lycka till!

                                    

Kommentarer
Postat av: cilipili

Lycka till kompis, själv ska jag orientera hela dagen, jippi!

2009-09-22 @ 09:45:19
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0