Sweet Home Alabama!

Haha låten eller filmen eller både och? Blev inringd av jobbet imorse för att jobba hela eftermiddagen till åtta, självklart ställer man upp när det krisar för dom! Men min träning hann jag ju inte med då... men men det kan vi ta imorgon! :) Jag köpte med mig grillad kyckling och avocado hem som middag, smarrigt!

På tv:n hördes stockholms "sköna" toner beståendes av sökande till Idol och efter det kollade jag på filmen Sweet Home Alabama på femman, härligt gung i den låten när dom dansar i filmen, den är mysig :) Nu tänkte jag sova för att orka med way too much naturvetenskap imorgon! Godnatt :)

                 

Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet home Alabama
Lord, I'm coming home to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0