Stekta kantareller och glass

En härlig avslutning på veckan, stänga på jobbet och gå hem och bara ta det lugnt :) Dagen spenderade jag hos Carro och vi kollade på Kejsarens nya stil! haah så rolig film det var säkert tio år sen jag såg den ! :) Sen var det bara dra sig upp ur soffan och tagga till för jobb... Nu är det klart också och jag bestämde mig för att köpa med mig lite kantareller hem och steka dom med salt, det är så otroligt gott! Nu är det uppätet och jag sitter istället och småäter lite på min favvo glass, vanilj med krossad choklad! Familjen har gått och lagt sig så nu har man en liten stund för sig själv, inte ofta det händer, men nu ska jag fortsätta njuta av min glass och inte fastna framför datan hela kvällen...! Godnatt på er! :)

 

                          
 
                                                                                  MUMS!

Kommentarer
Postat av: malin

ringde dig idag men du var inte hemma :(

2009-09-06 @ 22:12:51
URL: http://mallanwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0