Spexfoto projektprat och skämt ut mig i centrum

Vilken dag! I skolan var det ju spexfota på schemat, vårat tema var lite blandat och ingen visste först vad vi skulle välja, så det blev lite stressigt, men det slutade ändå med någon blandning av festa/bakis/svininfluensan! haha får väl se hur det ser ut, men kul var det! N¨ågra av oss (bland annat jag) hade festkläder fortfarande, utsmetat och otroligt mycket smink och sjukt tuperat stort hår, så som man kan se ut efter en riktig utekväll haha! Några andra låg och var bakis/svininfluensan, man får tolka det som man vill, låg med filtar och temp i munnen, spydde i påse, käka pizza och chips och hade mjukiskläder, solglasögon! Ja det var en riktig blandning, men det viktigaste var ju att vi hade roligt iallafall, vi hade stora plakat också med snitsiga texter ;) haha kul att se hur det blir! Sen skrämde vi väl slag på vår projektledare med våra läskiga sminkningar och stora hår, vi såg ju typ ut som häxor! Sen mötte jag Jennie i centrum och jag skoja inte när jag säger att, verende människa i centrum kollade på mig som om jag vore helt dum i huvudet! Trodde dom att jag brukar se ut såhär i vanliga fall eller?

    Jag kan bara säga att jag såg tio gånger värre ut under fotot och då hade jag en lysande rosa klänning också haha
 

Kommentarer
Postat av: Malinn

hahahahahahahaha skoja inte att jag skulle glott på dig också , herregud! vad ska ni ha för projektarbete?

2009-09-18 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0