Söndagsmorgon...

Känns lite segt med söndag, och lite segt i huvudet också efter gårdagens bravader :) Först hann väl släkten precis komma när jag sen var tvungen att gå och jobba, så jag fick inte vara med och festa med dom inte ;) Jag jobbade till nio och hade faktiskt ganska kul ändå haha förutom att städaren välte hela tuggummiställningen så de flög tuggummi överallt! Innan jobbet var jag lite småsugen på att gå ut på kvällen, men efter så var jag ändå ganska seg och tänkte att det skulle bli en skön hemmakväll. Men så får jag ett mess från min kära vän Linda som frågar om jag är taggad på utgång och då blev jag plötsligt det! Sen fick vi med oss Sara och hennes pojkvän och hans kompis, en till Sara och Sofie, så vi blev ett gäng som for ut och gjorde stan osäker, kul hade vi iallafall! :) Var väl hemma kring fyra och sov fram till tolv iallafall, så skönt. Idag verkar det som att jag har en del plugg att göra, men det är jag väldigt otaggad på kan jag säga... Får se vad som händer! :)

                              
                                                      Ett av borden som var fint dukat 

                      
              Sjukt stora smörgåstårtor, och som sagt så har vi mycket kvar och jag tycker det är skitäckligt...

Kommentarer
Postat av: Jenne

Heh, ja jo, det verkade som att ni hade haft skoj när vi möttes iaf ;>

2009-09-13 @ 14:21:16
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0