Shopping och lite annat

Hellu!
Vilken solig dag, men inte är det varmt, usch man känner verkligen hur hösten tränger sig på mer och mer...Nu har jag börjat använda jacka och haslduk också! Idag var det en kort dag i skolan, hade natur prov, gick väl ganska bra tror jag men har säkert en del fel som jag tror är rätt haha brukar va så! Efter det spenderade jag tiden i ett väntrum hos doktorn, mne det tog inte allt för lång tid som tur var, ibland kan man ju få sitta där hur länge som helst... Sen medan jag väntade på tjejerna så fördrev jag tiden i centrum och blev med det 500 kronor fattigare! Köpte en klänning, en foundation, en padd och strumpbyxor, sånt som alltid behövs! :)

 
Svart volangklänning från H&M 300 kr, True Match foundation också från H&M och strupbyxor från Åhlens, gjorde värsta kapet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0