Ny vecka, nya planer!

Heej!
Kvällen igår slutade med jobb som alltid varannan söndag, och som vanligt vard et otroligt segt eftersom det inte är mycket folk alls och såhär helgen före löning också... Nu har jag äntligen avslutat den tråkiga måndagen och nu har jag nästan bara roligheter att se fram emot! Ikväll är det jobb som gäller men måndagar är roliga att jobba och vi är ett sånt bra stängningsteam! :) Efter det ska jag köra bil!

Imorgon är vi lediga från skolan för vi har projektdag, så jag Sanna och Carro ska ses hemma hos någon av oss, laga någon god lunch och börja skriva vår projektplan! Onsdag är det kort skoldag, efter det ska jag till bilskolan och köra, var länge sen jag var där men det ska bli kul! Torsdag vet jag inget speciellt än, men fredag är vi helt lediga, grymt skönt! Sedan har helgen bara massa roliga saker att bjuda på, jag är ledig vilket gör allt mycket lättare! På fredag är det osäkert vart vi ska men party blir det och på lördag hörde jag det ryktas om utgång med jobbet! Måndag idag och jag har redan hela veckan plus helgen planerad, det är såklart det första man pratar om på söndagkvällen, vad man ska göra nästa helg! ;)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0