Nu går jag och mina 99 jävla engelskaglosor och lägger oss!

Mitt i allt pluggande och bokande av körlektioner hann jag faktiskt med lite träning också! Kändes otroligt skönt att springa av sig lite stress, köpte med mig avocado och keso hem! Fruktansvärt gott med lite örtsalt på också! :) Som om vi inte redan hade nog med plugg så kom jag på att jag har en jädra massa engelskaglosor att lära mig till på fredag också, och jag skämtar inte när jag säger att jag typ kunde två sen innan, så det blir en del pluggande på det också...! Måst väl sätta mig i sängen och försöka trycka in några i hjärnan medan håret torkar så jag kan få sova sen! GODNATT! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0