Natur A prov och bilskolan

Dagen i skolan är kort och jag slutar kvart i ett men innan det ska jag ha hunnit med mitt första natur prov.. FÅr väl se hur det går, jag tycker att jag har pluggat men man vet ju aldrig vad det kommer för frågor! Efter skolan ska jag till bilskolan, sist jag tog en lektion där var före sommaren så det var ett tag sen! Lite nervöst är det alltid och köra med bilskoleläraren, men det ska bli kul! En är det bara hem och plugga resten av kvällen... Ha en bra dag! :)

Igår lyckades jag med hjälp av Carro och Jennie äntligen koppla in min digitalbox! Och efter massa omkopplingar med sladdar överallt fick vi äntligen igång min tv också, så nu funkar den normalt! Skönt! :)

                         

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0