Lördagmorgon, prepare for work!

Godmorgon alla morgonpigga!
Klockan ringde halv nio, upp och äta frukost och planera klädsel för kvällen, för jag hinner ju inte hem mellan jobbet och kvällens planer. Det blev den blommiga klänningen, det måste verkligen vara sommrens bästa köp, den passar alltid perfekt och jag älskar den, så snygg! Till den blev det svarta strumpbyxor och ett par låga boots, vet inte riktigt hur mycket man kommer vara ute i gräset ikväll så det är bra att vara förberedd :) Nu har jag sminkat mig lite och packat ner det som ska med, ser fram emot kvällen! Kommer inte hinna blogga någonting mer på dagen, så vi hörs antingen inatt eller imorgon ! :)

                                                          Kungliga Borgen
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0