Lördag och allt känns toppen!

Godmorgon! :) Nu är det helg, så skönt! Förlåt för att jag inte skrev någonting i bloggen på kvällen, det var meningen att jag skulle göra det när jag hade gjort iordning mig men tiden rann iväg och jag fick jättebråttom. Igår var det iallafall utgång som stod på listan, vi började hos Sara och hade det så trevligt så tjejerna, sen drog vi in till stan och mötte upp resten av gänget! Kvällen blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss, men jag klagar inte, vi hade grymt kul iallafall! Var hemma halv fem imorse och vem väcker mig klockan nio? Jo kära jobbet såklart, de ville att jag skulle jobba idag på dagen, men det går tyvärr inte för sig. Idag har jag fullt upp, mormor fylller år på måndag så vi ska fura henne här hos oss idag hela släkten! Jag har lovat att hjälpa till att baka och bära bord ochs tolar och duka... Men på jobbet var det riktigt kaos, så då sa jag att om någon av tjejerna som stänger kan ta dagspasset istället så kan jag ta hennes stängningstid då eftersom de inte verkade hitta någon, och så blev det! Så tråkigt att jag bara hinner vara med en timme här hemma när alla har kommit innan jag måste gå igen...Men om plikten kallar så, vad gör man? :)

Det togs lot's of photos igår under kvällen, men de är på fias kamera så lägger in dom senare när jag har tid och hon har vaknat och skickat över dem! :)

                         
                                           Gammal bild, men alltid lika partysugna ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0