Lite snöiga, kalla och roliga minnen börjar väckas till liv

Fast klockan är över tolv och jag definitivt borde sova, så är det svårt när det en viss Max skriver så långa inlägg i sin blogg att det tar ganska många minuter att läsa igenom dem! Ibland orkar jag knappt börja, men om jag väl gör det, oftast, så måste man ju fortsätta för att se vad som händer i hans värlsdlånga historier om hur han har spenderat EN dag haha! Men nu satt jag och läste lite om Sälen och såg lite bilder, det var ett par roliga dar vi hade där uppe, ibland en del tjaffs, men så blir det ju när man umgås många dygnet runt, så överlag var det sjukt roligt att åka upp mer sköna människor och åka massa skidor :) Nu pratas de om att åka upp i vinter igen, får väl se hur det blir men det vore grymt skoj!

                 Bjussar på lite bilder jag med från sist när vi var uppe över nyår 08/09






                      


Kommentarer
Postat av: Max

Hanna, inte kan du väl klaga på mina inlägg? ;) Det ä väl inget fel på dom :)



Men det är klart att vi ska till Sälen, börja sök ledigt från jobbet nu!

2009-09-09 @ 07:50:39
URL: http://schmekel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0