Jag har inte gått under jorden...

Heej! Ja som sagt så har jag inte gått under jorden och försvunnit, har bara haft fullt upp med jobb och bilkörning plugg och skola så har inte ens varit inne på datan på ett tag...sorry för det! Idag hade vi bara en lektion i skolan, efter det gick jag och Sanna hem till mig, åt en god lunch och började plugga, självklart kommer alla prov på samma gång, så just nu är det sjukt mycket så borde verkligen inte sitta här för tillfället! Jobbet ringde och jag ska jobba kväll imorgon med, det är så mycket man vill ställa upp på och hinna med att träffa alla man vill träffa, men tiden räcker inte alltid till. Men jag ska försöka så gott det går, är ganska van att det händer mycket runt omkring mig och brukar därför inte sitta still så mycket, men det är det jag tycker är kul också! I helgen som var, var jag ledig men inte hade jag en lugn stund för det inte, ryckte in extra på jobbet lördagkväll, bakat och fixat inför mormors födelsedag och sen hunnit med utgång och party båda dagarna. Som sagt mitt liv är inte det minsta lugnt... men man lever bara en gång!

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0