Inte som jag hade tänkt mig...

Fredagen blev inte ens i närheten av vad jag hade tänkt mig, men såklart trevlig ändå, men betydligt lugnare! Vi började iallafall med middag hos mig för att snacka lite vinterplaner, blir det sälen i år igen kanske? Vi får se, jag lever fortfarande kvar lite i att det är sommar, vägrar börja använda jacka! Fast idag borde jag gjort det, svinkallt ute! Just nu sitter jag här med lite folk, och det är några skitungar som kaster äckelfrukt på fönstrena! Jag blir så jävla irriterad, hur omoget är inte det!?

Har ni sett hur snygg en skärbräda kan se ut förresten, efter att man ställt den på en varm platta? Händelsen utspelade sig på Max landställe för ungefär ett år sen kanske! :)
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0