ICA ICA ICA

Det känns som jag spenderar väldigt många timmar på jobbet även om det inte är mer än varje måndag och varannan helg, men det känns som jag inte gör annat än och hänger där... men men ibland är det rikitgt kul också ;) Skolan idag var överdirvet seg, måndagar borde strykas från schemat för att dom är så tråkiga! Sista lektionen som är individuella val, där jag så (o)smart har valt Engelska C, fy fan säger jag bara, det är jättetråkigt! Och idag gav hon oss ett glostest, oförberett, bara för att se hur mycket ord man kunde, no big deal tänkte jag, men nej nej, jag kunde väl typ två ord på det där jäkla pappret! Okej lite överdrivet men det var sjukt många ord som jag inte ens visste fanns, så det kändes ju lyckat! Eftermiddag/kvällen har jag då stått inne på Ica och pratat med trevliga kunder och knäppa arbetskompisar! :) Nu har jag fått i mig lite middag också och ska hoppa in i duchen, ha de bra! :)

 

Kommentarer
Postat av: Max

Bra jobbat Hanna, då var du ju åtminstone bättre än Fia som baa trodde hon fick ett rätt ;)

2009-09-07 @ 23:47:43
URL: http://schmekel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0