Freeedag!

Heeej hallå! :) Fredag idag, känns otroligt skönt med helg vill jag säga, även om veckorna faktiskt går väldigt snabbt! I helgen är det en sådan där jobbhelg som kommer varann helg...Men det ska väl inte vara så jobbigt, har andra roliga saker som händer runt omkring så jag överlever nog! :) Igårkväll pluggade jag en del och sen åkte jag till Moa och vi hyrde film och bara satt och snackade massor, väldigt mysigt! Idag slutar vi klockan tolv i skolan, perfekt att sluta så tidigt på fredagar då känns helgen lite längre :) Just nu sprang alla tjejeor till lite olika ställen och jag gick hem men snart kommer nog Sanna och Fia hit iallafall. Kvällen är lite tveksam än vad som händer, finns lite förslag men sen är det ju det här att man börjar halv elva imorgon så känner för att ta det lite lugtn iallafall.. Imorgon slutar jag fem på jobbet och efter det blir det nog en väldigt rolig kväll, med grillfest och live band inne på kungliga borgen och sen förmodligen utgång efter det! :)

Ha en supertrevlig fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0