En sjukt rolig kväll...men inte lika rolig morgon

Godmorgon! :)
Kvällen igår var väldigt trevlig och jag hade väldigt skoj med kusin och ica-familjen! Carro blev tyvärr sjuk och kunde inte följa med, tråkigt för hon missade verkligen något. Jag och Maria kom väl dit kringa halv åtta tiden efter en härlig promenad från Östermalmstorg till Kungliga Borgen på Gärdet, tur att hon hittar för jag hade ingen koll alls! Väl framme bjöds det på grillad mat, en välkomstdrink och liveband. Vi åt och satt i ett mysigt tält med infravärme och bara hade det kul och umgicks med folk och pratade. Då och då sprang man upp på dansgolvet också när DJn hade börjat spela och körde några stiliga moves! :) Efter det drog vi in till stan där jag tappade bort alla och åkte hem lite senare på natten, och gissa vem jag möter på tunnelbanan!? Mamma!! Hur stora är oddsen liksom? men då behövde ingen av oss åka hem själv iallafall ! ;) Så kvällen blev lyckad och jag hade jättekul! Imorse vaknade jag vid halv åtta först, och trödde jag hade blivit riktigt sjuk med feber och blixtrande huvudvärk, men jag lyckades tack och lov somna om efter en timmes lidande så nu mår jag bättre! Man ska ju jobba idag så det gäller ju att vara pigg! Innan jobbet ska jag väl duscha och städa upp på mitt rum lite, vi hörs sen! :)

 

  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0