En rolig helg!

Heej! sorry för lite seg uppdatering, men som sagt så har helgen varit hektiskt! :) I lördags på dan så var ju planerna shopping, inga kläder hittade jag, men jag kom hem med en dvd! hah funkar bra det också, det var påt iden att jag köpte en till mitt rum, så nu har jag äntligen fått igång tvn igen som inte funkade, jag har kopplat in digitalboxen och nu också gjort en plats för min fina dvd också! Så nu är det bara att glo på tv hela dagarna om man könner för det! ;)

Efter dvd-shoppingen när jag kommit hem, hade jag väl ungefär fyrtio minuter på mig att gör amig i ordning för att sedan åka in till stan och möta upp Julia från jobbet! Lördagskvällens planer var utgång med hela Ica-gänget! Vi började hos Maria några stycken och åt lite mat och dansade till gamla låtar, väldigt trevligt! SEdan åkte vi in till stan och mötte upp alla andra från jobbet som var taggade på att partaja! Och så blev det efter lite stadsvandring runt Stockholms gator gick vi in på The bridge och festade loss sista timmen, och vi hann med flera shots, skobyten och mycket dans innan de stängde! En rolig kväll var det, tack alla! :)

Söndagen idag har varit väldigt lugn till en början, sov ut, haft det mysigt och skönt och slappat hela dagen. Men nu sista timmarna har jag suttit fastspikad i läxböckerna och pluggat det sista inför psykologiprovet imorgon, får väl se hur det går... Nu tänkte jag nog inviga min dvd med en ny film som jag köpte samtidigt, en gammal men sjukt bra film, Pearl Harbor, godnatt!


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0