En högljudd fredagkväll

Ja, vad ska man säga, när vi träffas alla tjejer blir det inte en tyst minut! Det går absolut inte att kolla på idol som vi försökte med, alla pratade, skrattade, sjöng, började göra konstiga danser och miner, det var som sagt omöjligt! Men humöret hålls ju uppe iallafall och livat blir det! Här tänkte man ha en lugn fredagkväll eftersom det jobb ganska tidigt imorgon men lugnt var det sista vi hade, ustället fick jag hem ett härligt gäng med glada brudar, och det funkar lika bra! :)

Imorgon slutar jag jobbet klockan halv sju och efter det bär det direkt hem till Carro i min klass. Där blir det middag och lite annat skoj med massa trevliga typer innan vi beger oss in mot nattlivet i city och möter upp resten av gänget, vi blir väl runt 15-20 pers. Känner på mig att mina sista pengar kommer ta slut, men också att det kommer bli en grymt rolig kväll! Godnatt! :)

                      
               Vissa började köra några snygga dansmoves medan vardagsrumsbordet fylldes av snacks!
 
                                    Hm, visste inte att jag hade bjudit in grisar till tjejkvällen!?
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0