En grym kväll med de bästa!

Heej! Jag vet att klockan är ganska mycket, gick faktiskt upp för flera timmar sen, har bara inte riktigt haft orken att sätta mig här och skriva! Men nu får jag tagga till, ska ju jobba om en halvtimme typ! :) kvällen igår blev så lyckad och vi hade hur kul som helst! Det började som sagt hos Carro i klassen med några söta tjejeror, det blev kött och pommes till middag, och till efterrätt blev det frukt och bär i ugnen med vit choklad och glass, mums! Sen satt vi där hemma och skrattade och hade det super trevligt fram till klockan tio ungefär. Då mötte vi upp den andra Carro och begav oss in mot stan där vi mötte upp massa roligt folk! Vi hade bokat bord, så vi fick en helt egen avdelning, så skönt! Så hängde vi lite där och sen dansade vi hela natten! :)

Somnade väl kring halv fem och vaknade som alltid jättetidigt, vid halv åtta! Jag blir irriterad för jag mår bara dåligt när jag vaknar så tidigt, men lyckades somna om till halv tolv sen tur det! Nu ska jag gå och jobba, hörs ikväll! :)

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0