Avocado och keso till frukost hos gulleMoa

Godmorgon! :) Kvällen igår blev som planerad, tjejerna kom hit och sås att vi och svor åt hur Sverige spelade, ganska seg match faktiskt..Men tillslut blev det ett mål iallafall så då kändes det lite bättre! När matchen var slut var det dags för nästa plan, gå ner till jobbet och möta Moa, och stod där och skrattad lite när hon plockade in frukten och tappade alla vindruvor på golvet! ;) Sen bar det av hem till henne och vi tittade på ja, ett lite annorlunda program kan man ju säga! ;) När jag sen skulle åka hem visade det sig att den vanliga bussen slutat gått och det skulle ta över 45 minuter att komma hem om vi inte gick en bit bort och ja, det var krångligt iallafall och båda var sjukt trötta, så det slutade med att jag sov kvar där och när jag ick upp imorse hade hon tagit fram avocado och keso till frukost, mums! Själv ska jag väl röra mig mot skolan om en timme ungefär, nu ska jag fortsätta sjunga till min just nu favorit låt! :)

            
Jag och Moa hemma hos mig i somras när vi lagade värsta brakmiddagen, och avocado som är min stora passion ingick såklart i den middagen också! :)

Kommentarer
Postat av: moa

fett mys tjejen men bara en liten detalj, vem var det som tappade vindruvorna nu igen??? ;)

2009-09-10 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0