9 september

Om två dagar ska jag fixa håret!! :) Åh det ska bli så kul och sen få bort utväxten och klippa det lite, så är man nyfriserad och fräsch till det sista skolfotot någonsin som ska tas nästa vecka! Vaknade imorse, försenad trodde jag, och var arg på klockan för att den inte ringt, men det visade sig att jag visst börjar klockan nio så nu efter morgonenes stress har jag ju lite tid att fördriva, då hamnade jag här, på med Spotify och njut! :) Idag är det skola men slutar kvart i ett så det är skönt, i eftermiddag ska det iallafall bli träning för hela slanten! :)

  

Kommentarer
Postat av: cilipili

Aha okej! :)

Javisst det gör vi <33

2009-09-09 @ 12:06:39
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0