Två biljetter bokade!

Heej!
Jag är på världens bästa humör för tillfället! Vi har idag bokat en biljett på Galaxy kryssningen, så nu har vi en säkrad hytt där den 28 oktober, det kommer bli så grymt! Det verkar som att vi blir sjukt många som följer med och alla bjuder in folk hela tiden, så boka innan hytterna tar slut, så röjer vi! :)

Den andra biljetten är bio! Och inte vilken film som helst, utan den efterlängtade Flickan som lekte med elden!! Äntligen ska jag se den, har längtat sen jag såg den förra filmen, Män som hatar kvinnor! Eftersom helgen som kommer är en jobbhelg för min del så blir det bio på fredagen eftersom jag börjar ganska tidigt på lördag. Lördagskvällen är inte riktigt planerad än, men jag känner på mig att den kommer bli riktigt bra ändå! :)

                                              Nu kör vi igen tjejor och alla andra!

Kommentarer
Postat av: Jenne

sjukt skoj me kryssning!

o bilden va ashärlig på alla er ! :D åååh vill ha värme o bli brun....

2009-10-01 @ 21:55:02
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0