Torsdagmorgon

Godmorgon!
Torsdag idag och lovet närmar sig med stormsteg, härligt! Det gick bra att jobba igår men körningen gick det sämre med eftersom det inte blev någon...! Jag hade tid tio över fyra men klockan tre ringer dom och säger att jag har tid klockan tre, men eftersom det var dom som bokat den här tiden till mig på telefon och sagt vilka tider som fanns lediga så har dom ju gjort fel och sagt fel tid. För jag skrev minnsan upp 16.10 i min almancka! När jag gick dit senare och skulle ta upp det så tog dom tack och lov bort tiden så jag slapp betala för den ändå, för det var ju faktiskt inte mit fel! Så nu bokade jag in några nya samt halkbana!!! NU ska jag göra mig i ordning och gå till skolan :) Puss

                                               

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, När ska du köra halkbanan?! :P

2009-10-24 @ 01:18:16
URL: http://thehappyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0