Strålarna lyser upp morgonen

Godmorgon!
Idag blir en lång dag i skolan, lite lektioner först sen ska vi nog lyssna på ett föredrag om aids till klockan fem, men det kommer nog bli väldigt intressant! Körningen igår gick jättebra, och jag längtar verkligen efter körkort! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, har en del plugg men det känns som att det blir nästa vecka jag börjar med det, eller lite på söndagen för jag är ju ledig i helgen, men fredag och lördag har jag pluggförbud! :) Have a nice day!

         Haha här kan ni titta på en gammal gammal bild på en väldigt mycket mörkhårigare Hanna :)
                          

Kommentarer
Postat av: yngve

du passar bättre i brunt lite kortare hår :)

2009-10-09 @ 10:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0