Skräckis på G

Hello everybody!
Lite sen uppdatering nu, jag vet för er som bryr er, men vet inte riktigt vad jag har gjort...inte suttit vid datan iaf som ni har märkt! :) Idag har jag lämnat in min mobil på lagning som hjar gått sönder, så seegt man känner sig helt handikappad utan sin egen telefon... Har tack och lov fått lånat fias gamla phone men det är en nokia så det tar väldigt lång tid för mig att skriva sms innan man vänjer sig!

Just nu sitter jag hos Sarii och vi har hyrt en skräckis som vi ska dra på lite senare och skrämma upp oss själva! Får väl se om vi kan sova sen, om det inte för att vi är rädda så lär vi ju ha alldeles för ont i magen för det med allt snacks som vi laddat upp med! Men först är det ju despi på tv som gäller, det är ju tisdag! Lite Magnus Betnér skämt blir det också innan, fullt upp haha :)

Vi är lediga imorgon, grymt skönt! Veckan känns kortare och sen är det bara torsdag och frdag kvar sen är det looov! Kryssning väntar! Klassen är så taggad!! Men imorgon har jag fullt upp också, fixa lite med projektet och laga lite maträtter, sen har jag körlektion och efter det ska jag jobba, ica ringde in mig nyss och bad mig jobba så, visst vad gör man inte? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0