Pizza, naturgodis och ingen spotify...

Åh Spotify funkar inte! Jag blir så irriterad, det har inte funkat på jättelänge nu...! Efter skolan gick jag och Sanna lite i centrum och jag la undan lite vardagskläder som alltid är kul att ha nytt! Usch min garderob är riktigt tråkig för tillfället..! Efter det skulle vi tränat men nä ingen var spciellt taggad på det, så det blev inget, haha usch fy på mig vad jag slarvar med träningen nu för tiden, känner att jag inte har kommit igång helt efter sommaren än haha! Vilket iof inte är så smart eftersom gymkortet går ut snart igen haha... Mamma skulle till ikea så jag och Jennie skulle fixa någon snabb mat, vad blev det? Jo pizza att värma i ugnen, så mycket orkade vi laga mat! Och lite nötter och grejer blev det också till kvällen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0