Onsdag

Min bilkörning blev inställd idag! Jag som hade sett fram emot att köra men då hade bilskolans bil gått sönder... FÅ väl köra kommande veckor istället :) Snart är det höstlov också, jag längtra så mycket! Jobbar inget mer än mina vanliga tider så har nästan en veckas ledighet, ska bli otroligt skönt faktiskt! Idag har jag haft håltimme på första lektionen annars skulle jag börjat snart men nu har jag bara två lektioner lite senare och så slutar jag kvart i ett! :) Borde plugga efter det, men har en stark känsla av att det inte kommer blit så... ;)

                                                  Pink ladys på balen i nian haha :)
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0