Igårkväll var det Jennie, idol och Grey's

Godmorgon alla glada! Kvällen igår var väldigt skön, hade inget plugg så kunde bara ta det lugnt och göra vad jag ville :) Mamma var på bio så jag och Jennie hade ff här hemma! Haha det blev massa knäppa videoklipp på datan, idoltittande där vi satt och pikade varje peson som uppträdde, och sen var det säsongsstart för efterlängtade Grey's Anatomi! Åh det är så bra, glad att det börjat igen, men snart börjar Desperate houswives också så då har jag två kvällar i veckan som är uppbokade haha! Nu ska jag strax springa iväg till skolan och efter det ska jag och Sanna till hennes pappa och laga middag och övningsköra! Ha en bra dag! :)

        Den här otroligt galna systern spenderade jag kvällen med här hemma, alltid lika snygg, eller hur Jen? ;)                       
                             

Kommentarer
Postat av: jennie

Hanna! om du vill överleva efter den där bilden tycker jag du ska stanna hos sannas pappa säger jag bara..

2009-10-01 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0