Freeeedag!

Det är fredag idag! Yeay, helg! Jag blir så lycklig, har bara massa roliga saker framför mig! Okej dagen börjar i och för sig med psykologiprov, kanske inte världens roligaste, men sånt får man ta, jag har ju pluggat så! Men med psykologiprovet slutar också dagen eftersom det är det enda jag har idag, skönt! Jag måste springa iväg nu, vi hör sen, eftermiddag/kvällen bjuder på massa skojigheter! Ha en underbar fredag! :)

                                 

Juset, jag har ju glömt att visa min fina dvd som jag köpt! haha nu gäller det bara att ladda upp filmfrådet lite! ;)
                       

Kommentarer
Postat av: Max

Hanna, det ser ut som någon skulle kunna behöva damma av lite runt omkring dvd-spelaren? ;)

2009-10-02 @ 08:59:14
URL: http://schmekel.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaa jo kanske det, men det är tråkigt! Sen syns det bara när solen skiner och vi har ju en mörk vinter framför oss så skit samma haha :D

2009-10-02 @ 16:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0