Dance like nobody is watching

Heej, lite sen uppdatering, jag vet men har inte varit hemma på nästan hela dagen! Men bättre sent än aldrig, visst? :) Gårdagen blev lyckad och jag tror alla hade sjukt kul! Sanna verkade glad för presenterna hon fick av alla och det bjöds på god mat och efterrätt! Efter det fortsatte vi på nedervåningen med att börja fixa oss för kvällen och förbereda oss lite för Sannas första utgång! Inne i stan mötte vi bland annat upp flera tjejer från klassen och sen var det bara att dra igång partyt! :) Som alltid efter vilda nätter så blir dagen efter i det lugnaste laget och jag har inte gjort något ansträngande överhuvudtaget, bara njutit av min lediga dag :) Nu är det strax natti natti för min del, imorgon är en ny vecka, sov gott! :)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0