Vilken jävla morgon...!

Matchen igår behöver vi inte prata om, så det tänker jag inte göra heller! Ja kan berätta hur min morgon såg ut istället, mycket intressantare! ;) Jag vaknade klockan sju och fick för mig att jag skulle gå hemifrån tjugo över, så jag får panik för att jag försvoit mig, hinner inte äta frukost eller någonting, bara drar på mig lite kläder och smink och springer iväg. Väl på tunnelbanan mot skolan messar jag carro och frågar varför inte hon klev på, varav hon säger att hon är hemma och att jag har åkt alldeles för tidigt! Jättesmart, jag hade ju inte ens försovt mig från början! Så jag vänder och sitter i farsta och väntar tills den "riktiga" tunnelbanan jag ska ta kommer och åker till skolan, jaha och vad tror ni visar sig i skolan?! Jo båda de två första lektionerna är inställda!! Så jag hade kunnat sova två timmar längre...sånt gillar vi inte!

Så nu fick vi en lärare att öppna en datasal och så sitter vi och lyssnar på spotify och bara har det trevligt! Ett sådant här tillfälle vore ju utmärkt att göra något vettigt på som att plugga, men allting är hemma så jag sitter mest och leker! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0