Lördagkväll!

Tjeena!
Precis anlänt hem från en hektig arbetsdag, mycket folk!! Igår tog jag det lugnt så borde vart utvilad men ..nja inte riktigt! Vi höll hos här hemma jag och mina gulliga tjejer och kollade på idol och bara hade knäppt kul! Sen kom sötaste Moa också och när de andra girlsen gått satt jag och Moa kvar i soffan och pratade och skrattade tills jag helt plötsligt somnade haha! Men efter lite tjat tog jag mej upp och borstade tänderna iallafall och sedan var jag pigg igen haha som vanligt! Vi la oss och kollade på Pearl Harbor, sååå bäst! När klockan började närma sig galv fyra, hade vi fortfarande inte tittat klart men då kände vi att vi behövde den sömnen innan vi skulle upp klockan nio och jobba! Det är inte förrän nu man börjar känna hur trött man egentligen är! :) Men nu ska jag äta lite mat och dricka julmust, det är ju första advnet imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0