Löning och kassamöte imorgon!

Ja, skönt med löning imorgon, det är behövligt! Fast denna gång ska jag försöka lägga undan lite mer pengar än jag gjorde förra lönen hrm... Måste ju spara till körkort och allt annat skoj man vill hitta på! Tyvärr är det ju så, mycket av det roliga kostar pengar! Morgondagen kommer verkligen vara hektisk, och jag skulle verkligen behöva det till en pluggdag, men det är det sista jag hinner med! Ska till bilskolan och köra, sen möta Moa för att äta middag och prata ihop någonting bra att säga på kassamötet som börjar klockan sex, hm ser hemskt mycket fram emot det... Visst det är lite fika och så får man betalt också det är ju kul, men det jobbiga är att det tar lång tid, är så stressad över skolan usch!

Bild på mig och snyggaste kusin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0