Åh jag lever livet!

Heeej !
Nu kan jag verkligen säga att det har gått ett tag sen bloggandet, i know sorry! Men man kommer alltid tillbaka förr eller senare! :) Det har varit sjukt mycket i skolan och det är det fortfarande så det känns rätt tungt, men samtidigt så varför klaga?!

Jag går i trean på gymnasiet, har lite drygt ett halvår kvar till studenten, jag har världens bästa kompisar, har ett roligt jobb med sjukt roliga människor, spenderar varje helg med dom bästa och har en underbar pojkvän! Jag lever fan livet! :D

Ikväll blir det middag med massor av gulliga brudar och sedan utgång på det och dansa natten lång! Have a nice fridaynight, because I am! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0