Wonderful day!

Heej!
Ännu en dag i solen med trevliga människor! Idag blev det en färdig köpt sallad till lunch. Jordgubbar köpte jag också men dom blev alldeles för varma i solen så jag åt dom aldrig, det smakade mest varm mosad jordgubbssylt, ingen större favorit... Efter stranden fick vi skjuts till centrum, där vi tog en tur till apoteket och sen handlade vi lite middag. Mamma är inte hemma ikväll så vi lagade egen mat, eller lagade och lagade, vi skar en sallad helt enkelt! :) Om en kvart ungefär ska jag springa ner till tunnelbanan, det blev en tur till stan ikväll igen. Men den här gången ska vi inte sitta och dricka cider utan ikväll är det faktiskt bio som gäller! Vi ska se Baksmällan! Har hört av andra att den ska vara riktigt rolig så jag hoppas på många skratt, känner mig på sådant humör! :) Hade lite problems med vilka kläder jag skulle ha, men det fick bli en svart lite enkel men snygg klänning, lite smycken och en kofta, man vill ju inte vara för uppklädd, det är ju trots allt bara bio, men det är alltid kul att göra sig lite fin :)

                                                  
                                                                       Så slutade kvällens klädval

                                                 
                                                      Juste, köpte ett par nya sunglasses idag! Love them!

Kommentarer
Postat av: Malinn

så fin så kusin :)

2009-06-25 @ 19:43:11
Postat av: Jennifer

Åh den vill jag också se! Du får säga om den är bra sen så :p

2009-06-25 @ 22:29:52
URL: http://thehappyone.blogg.se/
Postat av: cilipili

Hoppas filmen är super!<3

2009-06-25 @ 22:42:31
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0