Vilken härlig dag!

Nu är det verkligen sommar! Iallafall har jag hört att det ska vara såhär fint väder hela den här veckan, får väl hoppas att det håller i sig resten av sommaren också :) Efter min lilla springtur imorse gick jag hem och satte mig på balkongen med Jennie ett tag, tillls jag skulle möta Cili och Jocke vid ett. Vi handlade med oss stora ciabatta com vi fyllde med rostbiff, paprika, avocado och fetaost, supergott! Sen blev det också vattenmelon och jordgubbar som vi låg och njöt av i värmen. Lite senare kom David och Jesper också, killarna badade till och med, det var starkt! Fast det var nog tillräckligt varmt ute för att bada, men jag väntade lite iallafall :) Nu var det faktiskt skönt att komma in lite från solen när man har varit ute hela dagen, känns som jag har bränt läpparna lite för dom är väldigt röda och torra... Nu sitter jag bara och väntar på att Sanna ska komma körandes så vi kan övningsköra lite ikväll också :)

See you! :)

                                     
                                    
                                           
                                           





Kommentarer
Postat av: emilia

gott med jordgubbar juuu!

2009-06-23 @ 18:22:37
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej snyggo :> Vad ska du göra imorgon? :D



Och du, glöm inte att lägga till mig på bloglovin' så du inte missar nått, fast bara om du vill :* <3

2009-06-23 @ 18:26:28
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: cilipili

tack för en supermysig dag :) <3

2009-06-23 @ 18:26:53
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0