Tidig morgon idag igen

Jag är faktiskt pigg fast det är sommarlov! Man vill ju ut i solen och ta vara på tiden :) Igår hade jag en jättetrevlig kväll iallafall, först jobbade jag till nio, var lite halvsegt men det funkade. Efter jobbet mötte jag upp Fia och Maria och vi åkte in till stan, där satte vi oss på ett mysigt litet ställe på Götgatan, helst ville vi ju sitta på uteserveringen men där fanns det såklart inga platser och sen stängde dom den lite senare...men vi hade det kul inne också. Eftersom jag knappt hade hunnit äta någon middag så beställde vi in lite nachos med dip till cidern/ölen. Vi hann inte sitta så länge själv och prata förän det kom fram en kille från Costa Rica och satte sig med oss, det visade sig att han tyckte fia var väldigt söt! Han satt och höll om henne, luktade och pussade på hennes händer haha och ett litet tag efter kom hans kompisar och slogs sig ner, det var lite kul i början men sen började det gå lite överstyr när dom börja kasta nötter på mig! :O haha Vi gick så vi hann med sista tunnelbanan hem iallafall :)


                        Nachos med guacamoule och salsa


                     Sen blev det lite chilinötter till cidern också

Idag blir det sol och picknick igen! Jag bara älskar sommaren med sådana här slappdagar och sen att man kan åka in till stan på kvällen vid tio och det är fortfarande varmt! Nu ska jag äta frukost, och innan stranden ska jag försöka se om jag kan hitta ett par nya solglasögon! Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den där mannen va inte kul, jag flyttade ju på mig å allt! Och ni bara skrattade hahaha. Han va creepy!

Ses i centrum 10.30 :)

2009-06-25 @ 09:38:58
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: tack :) japp det ska jag! Dudå? :)

2009-06-25 @ 12:15:49
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0