Sjätte sinnet och kvällsmacka

Åh den filmen är så bra! Sorglig men bra. Han spelar så bra den där lilla killen, jag hoppas verkligen ni har sett den annars är det verkligen något ni måste göra snarast! :) Övningskörningen gick iallafall bra, körde runt lite i Bromma trakten och sen genom stan och hem, det är riktigt kul att köra bil! Ibland kan jag och sanna nog vara en aning av rena trafikfaror när vi kör runt på vägarna, glömmer blinka och gör lite hastiga svänger eller skämmer ut oss som jag gjorde idag. Står fint parkerat vid vägkanten, blinkar ut, startar...och får motorstopp! Okej en gång, men nä får ett motorstopp till! Inte nog med det, jag stod säkert där i fem minuter innan jag kom iväg! Galet pinsamt, vad är det med den här dagen egentligen, gör jag inget annat än att skämma ut mig?! Men i de flesta fall rullar det iallafall på bra ;)

                                             
                                               Knäckemacka med tomat och grillkrydda, bästa kvällsmaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0