Powerwalk, stranden och jobba

Ja, det var dagens planer, var uppe sju imorse innan det blev allt för varmt och var ute och powerwalkade med Jennifer i ungefär 45 minuter, kändes super skönt att starta dagen med. Sen var jag pigg och glad, gick hem och gjorde en god frukost med smoothie på naturell yoghut, mjölk lite juice och massor av hallon och ett kokt ägg till det. Älskar smoothie såhär på sommaren! Efter det var det bara att traska ner till stranden, och jag badade också! Det var ganska varm i vattnet så det var bara skönt faktiskt, men jag blev ganska snabbt rastlös i värmen och stannade inte så länge, gick hem och gjorde lite lunch och nu sitter jag här :) Ska sminka mig lite snart och sen har jag visst bokat upp två glass dater ! Haha Cili och Jocke skulle komma till centrum och då kanske vi skulle ses en snabbis och äta glass, sen pratade jag med gulliga moa och så bestämde vi också för att äta glass! Men jag älskar ju glass så det blir kanon! Lite uppiggning innan jag ska jobba idag igen som vanligt 17-21. Har haft ganska tur med jobbtiderna hittills att jag börjar så sent på eftermiddagen, men det var ju bara att vinka hejdå till nu, för imorgon öppnar jag och jobbar till fyra = alla soltimmar borta och på onsdagen är det 11-17 som gäller = alla soltimmar borta där också! Hoppas bara inte solen tröttar ut sig för mycket och försvinner när jag får semester v 30. 
Nu ska jag fixa i ordning mig lite, ha det gott! :)

                                                                        
                                           Min fina rosa mixer            Jättegott att ha Fitnessflingor på smoothien

Mina små sötnosar som följde med på bion Baksmällan, glömde lägga upp bilderna förut! Jag saknar er tjejor, vi jobbar för mycket allihopa! Men snart så och glöm inte Cypern! ;)

                                               

                                                

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha oj va fint utdragen den va bilden ;)

Saknar också alla, vi bara jobbar och jobbar :O

2009-06-29 @ 20:44:49
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fan vad bra vi var i morse vännen! Ha de bäst <3

2009-06-29 @ 23:50:02
URL: http://thehappyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0