Powerwalk och sola

Nu har jag piggnat till lite mer, ätit frukost och försökt hitta några passande kläder för vädret, vet inte hur varmt det är ute så här tidigt på förmiddagen. Men det fick bli ett par vita shorts och ett gulligt ljusgrönt/blått linne. Jag kom och tänka på min träning, jag är ju van att träna flera dagar i veckan i vanliga fall, men nu på sommaren när det är varmt ute så är man inte lika sugen på att stå inne på ett gym och svettas. Gymkortet går snart ut också så då måste jag köpa ett nytt, känns lite onödigt eftersom man förmodligen inte kommer träna lika mycket nu, men eftersom det är ett halvårs kort jag brukar köpa så tjänar jag på och köpa det nu, för det kostar lika mycket sen iallafall... Men eftersom jag ändå känner att jag vill träna och röra på mig fast solen skiner så bestämde jag mig för att powerwalka lite. Dagens planer är ändå att åka till Sanna för att sola och bara ta det lugnt, så då tänkte jag att jag kan ju faktiskt promenera till henne istället för att åka tunnelbana :) Funderar på att köpa med mig lite jordgubbar också, det är aldrig fel i sommarsolen!

                                                           Ha en underbar dag!

                                              
                                           
                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0