Påväg till jobbet

Hej!
Nu ska jag strax springa iväg till jobbet, börjar vid fem och stänger, alltså slutar vid nio. Idag har jag bara legat i solen hela dagen med Sanna och Carro, riktigt varmt och det känns som jag har bränt mig lite i ansiktet... Vi åt vindruvor och körsbär, så gott! Åh, när jag kom hem möttes jag av en inte lika rolig sak, faktura på det jag beställt från hm som ska betalas, 500 kronor, hade jag ju glömt...Tur att lönen kommer om tre dagar iallafall, blev väldigt positivt överraskad när jag fick lönebeskedet för den här lönen, det var mer än jag väntat mig, men det lär ju gå åt de också ;) Om lite drygt en månad sticker ju vi tjejor ner till Cypern och där lär det gå åt en del pengar! Längtar sjukt mycket! Sen vill jag ju ta körkort också, och dit behöver jag också spara pengar. Så det är bara att jobba vidare nu i sommar så man får ihop det man behöver. Känns lite segt att stå inne på jobbet när det är fint väder men men vad gör man, idag hade jag ju tur som börjar så sent så har hunnit njuta av solen också :)

Nu springer jag iväg, ha de gott i kvällssolen! :)

                                             
                                                   Här har jag spenderat dagen, på Sannas mysiga veranda

                            
                                                         Ätit vindruvor och målat naglarna i sommarrosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0