Ont i halsen...

Hallå allihopa!
Filmen igår var superrolig, alla inne i biosalongen skrattade högt! Visst fick man lite ångest när man skulle in och sätta sig i en biosalong när det var en sådan fin sommarkväll, men men det kommer säkert fler sådana dagar! Det jobbiga var bara att jag har haft lite ont i halsen här nu några dagar och igår fick jag riktigt ont, så jag kunde inte ens äta godiset jag hade köpt till bion och det gick knappt att dricka vatten.... Imorse vaknade jag och kände likadant, svårt att prata och jätteont så jag gick till doktorn klockan halv åtta imorse, han kollade och blev chockad över hur svullet det var och så tog han halsproov om det var streptokocker, men det var det inte. Känns ju skönt egentligen, men om dom inte hittar felet kan jag heller inte få någon pencilin, utan då är det förmodligen bara ett virus och då är det bara att vänta tills det försvinner...Känns jäkligt jobbigt måste jag säga.  Idag är också den sista dagen innan jag börjar jobba typ varje dag så den hade jag verkligen velat njuta av i solen men nä, det är tydligen inte bra att vara ute i värmen om man är sjuk för då odlas bakterierna, så det blir en dag innomhus! Jag har sjukt tråkigt, vad ska jag göra? Tänkte iallfall gå ner och köpa lite vattenmelon, känns som det är det enda jag kan äta just nu...Hoppas det blir soppa till middag också.

                                                                          
                                                   
                                                     Ska springa ner och handla vattenmelon nu :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Den va skoj´:D

2009-06-27 @ 18:03:45
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0