Onsdagmorgon

Godmorgon allihopa!
Idag är jag uppe tidigt igen. Fast idag ställde jag faktiskt klockan för att komma upp ganska tidigt, för jag ska jobba i eftermiddag så vill hinna ut i solen innan det :) Mina dagar här nu ser ganska lika ut, bara ta det lugnt ute, måste passa på att njuta av solen för nästa vecka jobbar jag hela veckan och samma med veckan efter det, så när den här veckan nu har så fint väder och jag är ledig så måste jag passa på :) Idag ska jag ner med girlsen till stranden, men först ska vi ses och handla med oss lite frukt och sallad kanske. Jag har packat ner filt och en kniv haha så vi kan dela brödet eller vad vi nu ska handla! :) Ha en underbar dag!

                                           
          Frukost                                           Rosa eller svart?           Såhär ser jag ut när jag ska till stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0