Måndagkväll

Åh, var så hungrig när jag kom hem från jobbet, tur att de hade sparat mat till mig, riktigt gott var det också! Rostbiff med fetaost, keso, avocado och massa grönsaker, precis sådan mat älskar jag! Det är så lätt att fixa ihop och perfekt på sommaren när man inte är sugen på varm mat. Sen var det tårta eftersom mamma fyller år, världens godaste! Jag är mer förtjust i tårta med marängbotten än med sockerkaksbotten, och det var det här. Maräng med chokladkräm, hallongrädde och massa jordgubbar på toppen, riktigt lyxigt på en måndagkväll! Så nu lär jag inte vara hungrig förrän nästa vecka känns det som :)

Åh nu fick jag syn på den där fakturan från hm som jag slängt lite fint på min säng... Jag är verkligen ingen expert på att betala fakturor, så nu måste jag be mamma förklara ett och annat så jag fattar hur jag ska göra. Lovar att det säkert är plätt lätt men jag har inte kollat så noga heller, bara öppnade kuvertet, såg hur mycket jag skulle betala och sen slängde jag ifrån mig det. Hur ska jag klara mig som vuxen!? :)

                                       

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tackar :D

2009-06-22 @ 23:28:12
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

snälla ge mig en röst ! :) jag är nr 1! http://ezzas.blogg.se/2009/june/de-nominerade-i-manadens-blogg-ar.html



Skit snygg blogg föresten!

2009-06-23 @ 03:09:33
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0