Lördag

Nu har jag precis kommit hem drån Gålö, stannade lite längre än tänkt för att njuta lite av solen! Synd bara att den inte kunde tittat fram lite mer igår också, men som sagt på midsommar ska det tydligen regna! Vi hade det iallafall jättetrevligt igår med typiskt svenskt midsommarfirande med nubbevisor, sill, dans och jordgubbar! På kvällen var det bara att skippa finkläderna och dra på sig varma koftor och regnjackor för att kunna vara ute hela natten. Av någon anledning var jag ändå dyngsur och kall om fötterna när jag kom hem, kan ha berott på mitt smarta val av skor...ballerina och strumpor, i ösregn! Men jag klagar inte jag hade kul ändå! Ungdomarna där ute har ju någon slags tradition att de inte får gå hem förren solen har gått upp på morgonen, förra året klarade jag det bra och var väl hemma kring fem, sex men i år blev det lite tidigare, men det hade iallafall blivit ljust ute, riktig sommarkänsla! :)

Idag har jag alltså bara legat i solen och ätit jordgubbar och glass, nu ska jag duscha och packa upp lite kläder sen hör jag det ryktas om pizza till middag! Låter bra tycker jag det var sjukt länge sen jag åt det! :D

Här kommer lite bilder från gårdagen! :)

                       

                                        

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0