Ja må hon leva, ja må hon leva...

Grattis mamma! Idag var det bara att ställa klockan på tjugo över sex för att gå upp och göra frukost och ställa på en bricka och gå in och sjunga för mamma som fyller år. Efter att hon hade öppnat presenterna som hon blev jätteglad för och ätit upp frukosten, gick jag in och la mig igen och somnade om till nio. Konstigt att jag inte kan sova längre ibland fast jag har sommarlov, men det är ganska skönt att vakna hyfsat tidigt också, annars blir jag bara stressad och det känns som att jag har sovit bort halva dagen. 

Nu ska jag äta frukost! :)
                                                                                  
                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis till henne! =)

2009-06-23 @ 20:38:05
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0