Godmorgon denna soliga dag!

Eller aa, för vissa kanske det är morgon, men inte riktigt för mig, jag vaknade vid nio :) Idag ser det ut att bli ännu bättre väder än igår, helt klarblå himmel och jättevarmt! Så dagens planer blir nog inte så annorlunda mot igår, tänkte ha en skön dag ute i solen helt enkelt. Men idag ska jag träffa Cili och kanske några fler efter hon har gått klart skolan vid ett och så ska vi köpa med oss lite goda saker att äta och ha picknick i gräset tänkte vi, kommer bli kanon! Men eftersom jag som sagt vaknade ganska tidigt och inte ska möta dem än, så gick jag upp och åt en god frukost och sedan gick jag ut och sprang, i värmen...! Kanske inte världens bästa väder att springa i, det rann om mig när jag kom in men ändå, kändes som en ganska bra start på dagen :)


                                          
                                           Inte mycket till yoghurt det fanns kvar när jag gick upp...

                                 
                                                                  Klicka för att se dom större :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Hej!



Jag deltar i en tävling som Veckorevyn har ordnat där flest röster vinner en dator. Jag skulle bli väldigt glad om hade lust och rösta! Det enda du behöver göra är att trycka på länken och sen på snäckan!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351



KOmmentera gärna tillbaka!! Och TACK så mkt!

2009-06-23 @ 11:20:25
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0