Glass i sommarvädret och lite pinsamheter

Heej!
Så underbart väder, visst? Idag har jag tillbringat dagen med min kära syster i centrum letandes efter presenter till mamma. Vi hittade faktiskt ett par jättefina silverörhängen och ett silvehalsband och sen gjorde vi ett eget gulligt kort! Tar bilder på dem imorrn när hon öppnat paketen för nu är de inslagna i små fina askar med rosetter. Efter vi hade shoppat lite så åt vi jättegod lunch på ett fik och som efterrätt blev det glass i solen såklart! :)

Måste bara berätta en sak, och jag frågar mig själv fortfarande, hur klantig får man bli egentligen?! När vi väl hade satt oss på fiket där vi skulle äta lunch, hade hämtat våra drickor och väntade på att vår mat skulle blir klar, så ska jag av någon anlending resa mig upp, och håller i mig i bordet. Gissa vad som händer? Jo bordet välter och brickorna med våra drickor flyger ner i mitt knä och på hela soffan jag sitter i...! Som tur var, var det bara vatten i glasen så det blev inte så kladdigt,  men det gjorde knappast att jag blev mindre blöt! Där står jag, Jennie håller på att skratta ihjäl sig och alla andra människor där inne kollar på mig och det känns som att jag just kissat poå mig eller något, jag var helt blöt! Ganska pinsamt vill jag säga, men är man klantig så är man...! :)

                                                                           

                                                             Syster i centrum när det var dags för lunch :)

                                                           

                                                         
                                                           
                                             Supergod glass! Jag åt de godaste smakerna, minchoklad och polka :)

Nu ska jag in och möta upp Sanna efter hennes jobb så ska vi mot Bromma där hennes pappa bor och övningsköra! Åh vill verkligen ta körkort! See you! :)

                                                

                                   


                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: e

haha, klanthanna ;D ne, du är så duktig du!

jao de ska jag :D haha mhm jag får se till att ta det lite lugnt, är faktist lite nervös. hyperväntilerar äsch hoppas att de blir sjukt kul xD

2009-06-21 @ 20:23:45
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0